Náplast ve spolupráci s URGO

Naše společnost, URGO- MEDCOM s.r.o působí na českém farmaceutickém trhu již od roku 1991. Nejdříve jsme pouze zastupovali francouzskou společnost Laboratoires URGO S.A., ale postupem doby náplasti URGO v našich lékárnách natolik zdomácněly, že jsme se stali dceřinou společností Laboratoires URGO.

Praha, 22. března 2005

Za dobu našeho působení se nám nejenom podařilo vytvořit skutečně širokou nabídku v lékárnách, ale díky vysoké kvalitě našich výrobků a přízni českých spotřebitelů, se nám podařilo stát se nejprodávanějšími zahraničními náplastmi v našich lékárnách.

 Abychom nezůstali nic dlužni naší pověsti společnosti, která vždy naslouchá potřebám svých zákazníků, uvedli jsme jako první na trh řadu náplastí URGO HI-TECH, které hojí nejrůznější poranění (puchýře, odřeniny, řezná poranění, popáleniny). Tato řada se setkala jak s velkým zájmem lékárníků, tak i spotřebitelů.
 Proto nás velmi potěšilo, že se Nadace Naše dítě, která si za symbol své současné kampaně „STOP násilí na dětech – dětem se nesmí ubližovat”, vybrala náplast, obrátila právě na nás. Tuto spolupráci jsme přivítali z mnoha důvodů. Tím hlavním je, že si práce nadace velmi vážíme a dalším, stejně důležitým, je ta skutečnost, že v naší společnosti pracují převážně ženy. Je pro nás proto naprosto samozřejmé starat se a pečovat nejen o své blízké, ale lhostejný nám není ani osud dětí, kterým se svou činností snaží Nadace Naše dítě pomoci.

 Vybrali jsme ze sortimentu našich produktů ty, které jsou dětem určeny a také ty, které se v našich lékárnách prodávají nejvíce. Tyto produkty jsme označili logem nadace a určitou částku z jejich prodeje budeme pravidelně převádět na účet nadace. Nejsou to jen náplasti URGO, ale také třeba úplná novinka v našem sortimentu HUMEX 100% mořská voda pro kojence a děti, určená ke každodenní hygieně nosních dutin a k prevenci onemocnění v oblasti ORL.

Pokud se tyto naše přípravky budou prodávat stejně jako v letošním roce, přispějeme na konto nadace částkou 300 tisíc korun. My však věříme, že s pomocí lékárníků, kteří jsou našimi nejdůležitějšími partnery a s přispěním našich věrných zákazníků, dokážeme tímto způsobem získat na činnost nadace částku 500 tisíc korun.
Jsme rozhodnuti podporovat činnost nadace Naše dítě dlouhodobě a potvrdit tak v praxi větu, která provází každou naši reklamní kampaň „Žijeme s vámi URGO“

 

Ing.Marie Müllerová, ředitelka společnosti URGO, MEDCOM s.r.o.

www.urgo.cz