Již poosmé daruje ROSSMANN Nadaci Naše dítě nejméně 5 milionů korun

5. 9. 2017

Síť drogerií a parfumerií ROSSMANN ve spolupráci s Nadací Naše dítě ve druhém zářijovém týdnu zahájí osmý ročník charitativní kampaně Dejme úsměv dětem. Jak se můžete zapojit i vy? Jednoduše.  V týdnu od 11. do 15. září 2017 nakupte  v prodejnách ROSSMANN výrobky označené logem projektu Dejme úsměv dětem. Částku, kterou za tyto výrobky zaplatíte, věnuje společnost ROSSMANN prostřednictvím Nadace Naše dítě vybraným azylovým domům, dětem z Klokánků, na výcvik 3 asistenčních psů, na obnovu babyboxu a na individuální žádosti sociálně slabých rodin s handicapovanými dětmi.   

Praha, 5. září 2017

„Během předchozích sedmi ročníků jsme věnovali více než 41 milionů korun na
vybrané projekty. Letos bychom rádi částku navýšili nejméně o dalších 5 milionů
a společně přispěli na pomoc opuštěným dětem,“ 
říká Ing.Vladimír Mikel,
jednatel společnosti ROSSMANN
.

Tvářemi letošní kampaně se stali její dlouholetí patroni Alice Bendová a Dominik Hašek. 

Finanční prostředky 8. ročníku charitativní kampaně Dejme úsměv dětem budou využity na následující účely:

  1.      Azylové domy pro matky s dětmi

Deset vybraných azylových domů pro matky s dětmi po celé ČR získá příspěvky v hodnotě 200 000 Kč na konkrétní vzdělávací program nebo na předem vybrané projekty (např. volnočasové aktivity pro děti, videotrénink pro nácvik komunikace mezi matkou a dítětem, kurz finanční gramotnosti, kurz vaření, výchovné poradenství s psychoterapií).

  1.      Fond ohrožených dětí - Klokánek

Finanční prostředky budou využity na pokrytí letních ozdravných pobytů pro 160 dětí umístěných v Klokáncích v celé České republice.

  1.      Babybox pro odložené děti

Částka 300 000 Kč bude věnována na obnovu jednoho babyboxu, a to v nemocnici Tomáše Bati ve Zlíně.

  1.      HELPPES

Bude uhrazen výcvik tří asistenčních pejsků pro vybrané handicapované děti.

  1.        Nadace Naše dítě

Finanční prostředky budou použity na pokrytí individuálních žádostí sociálně slabých rodin, které pečují o handicapované děti.

Osmý ročník charitativní kampaně prošel menšími změnami. Získal nejen nový název „Dejme úsměv dětem“, ale i nové logo, které je svou červenobílou kombinací laděno do korporátních barev společnosti ROSSMANN. Celý výtěžek z prodeje takto označených produktů (vyjma DPH) bude věnován dětem, které naši pomoc potřebují.