Rekordní výtěžek charitativní kampaně 10.072.011 Kč!

29. 11. 2011

Dosažením rekordního výtěžku ve prospěch ohrožených dětí skončil třetí ročník charitativní kampaně „5 000 000 Kč pro dětský úsměv“ pořádaný sítí drogerií a parfumerií ROSSMANN. Přízeň a podpora lidí ze všech míst České republiky, kteří se do charitativní kampaně zapojili, byla ohromující a získaná částka 10.072.011 Kč je velkým přínosem v oblasti pomoci zdravotně postiženým dětem a novorozencům.

Praha, 29. září 2011

Kampaň „5 000 000 Kč pro dětský úsměv“ se konala v průběhu šesti dnů. Od pondělí 19. do soboty 24. září 2011 ve všech 111cti prodejnách sítě drogerií a parfumerií ROSSMANN, kde na zákazníky čekalo 280 vybraných produktů běžné drogerie označených symbolem úsměvu. Celá* částka zakoupených takto označených výrobků byla započítána do výsledného výtěžku a bude předána Nadaci Naše dítě. Výtěžek použije nadace na pomoc handicapovaným a novorozeným dětem se zdravotními komplikacemi při porodu. Konkrétně na podporu pěti vybraných denních stacionářů s asistentskou péčí o postižené děti, dovybaví dvanáct novorozeneckých oddělení nemocnic v České republice lékařskými přístroji, kterými jsou resuscitační sety, transportní inkubátor a přístroj na měření mozkové aktivity novorozenců s kyslíkovou nedostatečností při porodu. Dále bude nadace hradit výcvik asistenčních psů, řešit individuální potřeby handicapovaných dětí, které potřebují například rehabilitační a jiné zdravotnické pomůcky a pomáhat dalším ohroženým dětem v těžkých životních situacích.

„Jsme nadšení, vážíme si zájmu všech našich zákazníků, zaměstnanců a partnerů, kteří se na charitativní kampani podíleli a neotočili se zády k potřebám zdravotně znevýhodněných dětí. Za uplynulé tři roky, kdy pořádáme charitativní kampaň 5 000 000 Kč pro dětský úsměv, jsme pomohli celkovou sumou 21.584.603 Kč. Jsme rádi, že můžeme pomáhat a darovat dětem úsměv. Kampani se věnujeme s velkým zaujetím a těší nás, že naše snaha má opakovaně úspěch.“ uvedl František Wagner, jednatel společnosti ROSSMANN

„Nadace Naše dítě letos slaví 18 let své činnosti a výtěžek kampaně společnosti ROSSMANN je doposud největším sponzorským darem, který jsme kdy ve prospěch ohrožených dětí převzali. Handicapované děti, nemocní novorozenci a všechny ohrožené děti náš společný zájem a podporu nezbytně nutně potřebují. Je to pro nás velká čest, že se Nadace Naše dítě stala již potřetí součástí tak úžasného projektu, kterým je charitativní kampaň 5 000 000 Kč pro dětský úsměv společnosti ROSSMANN. Vážíme si vyjádřené důvěry a děkujeme všem lidem, kteří se do kampaně zapojili, za jejich velkou pomoc,“ řekla ředitelka Nadace Naše dítě, Ing. Zuzana Baudyšová.

Síť drogerií a parfumerií ROSSMANN poprvé uspořádala charitativní kampaň v roce 2009 u příležitosti oslav 15. výročí svého působení na českém trhu, a to s výtěžkem 5.610.028 Kč. V roce 2010 bylo za pouhý týden vybráno 5.902.564 Kč. Třetí ročník se stal s celkovou částkou 10.072.011 Kč jednoznačně rekordním.

„Je to společné dílo ve prospěch dětí, které se od narození potýkají se zdravotními problémy, a my se musíme snažit alespoň takto jim pomoci zmírnit jejich nelehké dětství. Na tento rekord jsme pochopitelně hrdí, stejně tak všichni zaměstnanci společnosti ROSSMANN a věřím, že i lidé, kteří neváhali a přišli kampaň podpořit. Výtěžku bylo dosaženo během pouhých šesti dnů, děkujeme všem, kteří pomohli“ řekl Vladimír Mikel, jednatel společnosti ROSSMANN.

Charitativní kampaň „5 000 000 Kč pro dětský úsměv“ také letos podpořila řada známých osobností, a to nejen morálně, ale vlastním nákupem běžné drogerie označené symbolem kampaně, tedy logem úsměvu. Darovat dětem úsměv přišla moderátorka Ivana Gottová, moderátorka a herečka Mahulena Bočanová, herci a moderátoři Roman Vojtek s Petrem Vondráčkem.